Nyår i Åre

Lite skidåkning med en del av gänget blev det. Dock var förutsättningarna och vädret kanske inte bästa tänkbara men trots det hade vi riktigt roligt i backarna. 
 
Afterski med ölkanna och resans godaste käk!
 
Ännu mer afterski. Som det blev en hel del av, hehe.
 

Gillar den högra bilden starkt, så härlig!
 
Jag och Therese hade tagit på oss att ordna med pynt och dekorationer till själva nyårsafton och här ser man en del av det. De andra var dock skeptiska till våra förmågor innan men när de kom hem till en pyntad stuga var även de lika peppade som jag och Tessan (som hade taggat detta i veckor, haha!)

Vi brudar hade en riktigt rolig förfest i stugan innan vi sedan drog till verandan för att fira in det nya året med en hel drös andra människor. Med flera hundra röster som samtidigt räknade ner till tolvslaget fick jag en riktigt bra start på det nya året med mina allra bästa vänner.

Partyglada efter att ha ätit en god nyårsmiddag.
Tack till tjejerna som gjorde resan värd att minnas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0