-

Känner att tiden är inne nu. Det var ett bra tag sedan jag skrev att jag skulle lägga upp en en drös med bilder från saker jag gjort det senaste året som jag tycker är värda att sparas och bevaras här. Under mitt tredje år på gymnasiet gjorde jag tillsammans med mina vänner väldigt mycket roliga saker som alltid kommer att finnas med mig. Innan vi påbörjade vårt sista gymnasieår åkte jag och 5 av mina absolut bästa vänner till Marbella (som jag visat lite bilder från). Eftersom det var min första resa utan familjen var det väldigt spännande och jag känner att jag vill dra en liten throwback därifrån, åtminståne visa några fler bilder i alla fall. Bara dryga månaden efter hemkomsten från Marbella bafann jag mig i Spanien igen. Denna gång med ett par klasskompisar på studieresa i Elche. Det var en spännande resa även det, men spännande på ett helt annat sätt. Därefter fylldes veckorna med träningar och matcher (såklart), men det som var nytt för detta år var studentfesterna som infann sig på fredagskvällarna lite nu och då. Barcelona, mösspåtagning, balen, toga, champangefrukost, utspring och flakåkning. Levde i en lyckobubbla och hade verkligen the time of my life. Vill inte förstå att allt det där är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0