EVEN IF I TRY, EVEN IF I WANTED TO.

4 toppar jag inte alls skulle tacka nej till. Lexington, Bondelid och Dobber kommer de från.
 
Idag jag gick på stan en stund efter skolan kollade jag runt efter lite nya kläder som jag skulle kunna tänka mig i höst. Till min besvikelse hittade jag dock inte särskillt mycket. Nu för tiden vill jag bara klä mig i en enkel tröja och jeans och det är så oerhört stor skillnad motför hur det var förut. I exempelvis 9an ville jag alltid ha de nyaste kläderna som kom in i affärerna i stan, hängde bättre med i modet då än vad jag gör nu. Nu säger jag inte att jag var värsta modefreaket för det var jag verkligen inte, långt ifrån. Men jag var mycket medveten om vad jag ville ha för kläder och ofta var det sådant som kanske var populärt då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0