H E M M A

Jag är nu hemma från Turkiet. Eller ja, vi kom hem i onsdagskväll. Det var riktigt skönt att komma bort en vecka men ännu skönare att komma hem. Konstigt nog så längtade jag hem de sista dagarna. Har aldrig gjort det förut när vi åkt någonstans. Det var inte så att vi hade det dåligt heller utan snarare tvärtom, vi bodde fint och allt. Jag har en liten tanke om att det kan bero på att vi var där förra året också, att allt inte var lika nytt och spännande. Anyway så steg graderna för varje dag och som varmast var det upp emot 38C. Dock fick jag brännblåsor andra dagen och kunde knappt ligga i solen någonting efter det (vilken kanske också bidrog lite till att jag längtade hem) men annars var allting jättebra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0