PRESS PLAY, FAST FORWARD.


Tjenixen! Idag slutade vi ovanligt tidigt så jag tog bussen hem vid 13.00. Riktigt skönt att bara ha Tyska och Fotbollsgym må jag säga. Ja när jag kom hem slappade jag bara ett tag innan jag bagav mig ut på en liten löprunda i solen, vilket också var jätteskönt. Jag tycker att det är så skönt att springa när man gör det i ett behagligt tempo, varken för snabbt eller för sakta. Men det som helt klart sänkte dagen till botten var att vi på fogy fick reda på att vi ska ha coopertest på onsdag, fy och fan säger jag. Nu ska jag ta tag i lite matte och samtidigt göra mig redo för en intervju med tidningen 7 om att jag är domare osv. Efter den blir det fotbollsträning. Ha det göttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0