HÅLL HUVUDET HÖGT

Idag har jag inte gjort sådär värst mycket, men ändå mer än de 2 senaste dagarna. Började med att åka in till stan för en lunch på Kina med Camilla. Kändes välbehövligt att snacka lite, haha. Proppmätta strosade vi en stund på stan men blev less och tog bussen hem. Nu ikväll har jag hunnit med att åka till min fotbollstränare för att få lite övningar och sådär eftersom jag har fått någon slags bristning i lårmuskeln. Efter det åkte jag på Kempis och körde klockan på min match. Skulle egentligen ha spelat men eftersom jag gjort illa mig så blev det inte så... Imorgon blir det väckning ganska tidigt för att åka till Kempis, ska dock inte träna på is utan gör dom övningar jag fick idag. Nu tänker jag borsta tänderna och dejta sängen så godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0