SÖNDAG

Herregud vad helgerna ska gå fort. Blir galen. Dock går ju veckorna ganska snabbt nu också men helgerna ännu fortare. Ska iallafall berätta om det lilla jag gjort i helgen. I Fredags slutade vi vid lunch så jag, Camilla och Rebecka gick på Wayne's och käkade. Det blev ett par timmar där med prat och mys innan jag tog bussen till Kempis för träning. Igår hade vi match mot Clemens och den slutade lika vilket betyder vi är fortfarande obesegrade sedan över 2 år tillbaka. Efter matchen fick jag skynda mig som ett tok för mamma och jag skulle på hockeyn. Med tanke på hur dåliga dom var så blev det en förlust. Idag har familjen varit till mormor och morfar för firande av morfar. Nu degar jag i soffan och gruvar mig för att ta tag i novellen som måste skrivas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0