SÖNDAG

Alltså det är helt sjukt vart helgerna går fort. Man tänker alltid att det är så skönt med helg och att man kommer hinna med en hel del. Skönt är det, men man hinner ju ingenting känns det som. I fredags hade jag sen träning och hann inte göra någonting på kvällen. Igår hade jag match och sedan gjorde jag ingenting på kvällen och idag ska släkten komma för att fira mamma sedan ska jag döma en match lite senare på dagen. Blir fullständigt galen, haha. Nu sitter jag och ska ta tag i städningen, mitt rum ser verkligen inte bra ut...hah

Kommentarer
Postat av: elön

ska du säga gabbsan! och ditt hår är åååzum

2011-09-06 @ 15:31:33
URL: http://elinnorlaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0