UMEÅ

Bild 1: Från ett av museumen vi besökte, om jag fattade rätt handlade det om tåg och sådant.
Bild 2 och 3: Stekarbruttorna♥
Bild 4: Donkenkäk♥♥♥ (HAHA)
Bild 5: Några av boysen nere i hamnen.
Ja, några bilder från gårdagen iaf. Det började med att bussarna fulla med 9or från gene rullade iväg vid 8.30 tiden. Väl framme besökte vi ett tåg (tror jag) och bildmuseum. Eller besökte och besökte, gick så fort som möjligt igenom skulle jag vilja kalla det, haha dötråkigt. Efter det som knappt tog en timme promenerade vi ned till stan, höll på att dö av värmen. Men inte ska jag klaga. Efter flera timmar på stan begav vi oss till hamnen och tog det lugnt en stund tills bussen skulle gå hemåt igen. Skitmysig dag! Men mindre mysigt var det att AC'n i bussen jag satt i gick sönder. HAHA, drygt 50 pers i 40C värme. MUMS!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-13 @ 01:34:55
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0