RESTEN AV DITT LIV

ÅHHHHHHHHH vad jag hatar att bilderna ser helt fuckade ut när man laddar upp dom på bloggen. Brusiga och konstiga blir dom........
Anyway, har inte bloggat på sisådär en vecka. Och min förklaring till det är jag hade jättemycket att göra inför skolavslutningen och sedan nu i veckan som var, var jag ledare på fotbollsskolan och hade dessutom fullproppat med träningar och matcher. Sedan på Fredagskväll dömde jag en match, hade själv match på Lördag och igår dömde jag 12 matcher :00, 11 cupmatcher och en seriematch. Drygt som attan, men nu efteråt känns det helt ok, iaf för plånkan. Idag tänker jag bara chilla hemma och njuta av min första lediga sommarlovsdag. Ska kanske försöka att röja upp lite på rummet, eftersom det inte precis ser nystädat ut där. Kommer så småningom lägga upp bilder lite eftersom från bla avslutningsmiddagen och avslutningen. Aja, pussen

Kommentarer
Postat av: IDA

om du ändrar storleken på bilderna så att de är lika breda som dina inlägg innan du laddar upp dom blir de inte så brusiga bara så att du vet :D<3

2011-06-20 @ 18:08:24
URL: http://spotlights.blogg.se/
Postat av: hilda

sv: nu kommer jag inte riktigt ihåg vad vi snackade om men det blir nog bra :D guldfisk minne...

2011-06-26 @ 20:23:40
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0