.

we♥it

Har inte varit särskilt aktiv här de senaste dagarna, vilket jag kanske borde eftersom det är sommarlov och jag har mer tid än vanligt över. Så skärpning ska det bli, men det får bli fram tills torsdag och sedan fortsättning på måndag. Eftersom jag åker iväg på PSG med ÅFF, komma bli skitkul! Igår blev det solning för hela slanten på Nyänget med Camilla, PP och Sandra. Martin och Oskar kom sedan och joinade också. Första doppet då också!!!!! Var hyffsat varmt faktiskt. Sedam på kvällen drog jag in till stan med några och spelade lite volleyboll.

Idag vaknade jag vid 10tiden av att Macke smsade och frågade om jag skulle med till nyänget. Och eftersom det var bra väder så pallrade jag mig dit, förutom Macke var även Joel och Emelie där. Lite senare kom Sandra och var med oss tills det var dags att sticka hem. BADADE IDAG OCKSÅ!!!!! Dock var det kallare idag, känns det som iaf. Sedan har jag inte gjort så mycket annat utan bara chillat framför allsång på skansen och lite sådär. Lång text men vafasen, cred till er som orkade läsa. PUSS



Kommentarer
Postat av: sophie - bloggare i värmland!

tack :)



allt bra här sjdå? :)

2011-07-01 @ 11:47:43
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/
Postat av: soininen's - FOTO

sv: förlåt för sent svar mentack så mycket !:)

detsamma !

2011-07-02 @ 21:14:28
URL: http://soininensfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0