WE WERE ALWAYS JUST THAT CLOSE.

Shorts HM (gamla) / Linne JC / Armband MQ
Jahaja, nu vare typ en vecka sedan jag bloggade. Har haft fullt upp med annat skoj helt enkelt. Iaf så hade jag träning igår och direkt efter den stack jag hem och duschade lite fort för att sedan åka med min bror till mormor och morfar. Där åt vi potatissallad och rostBiff (låter helgalet men potatissalladen från Nordhallen är helt a-w-e-s-o-m-e, rostbiffen också!). I morse klev vi upp vid 7 för att vid  8 rullade bilen mot Birsta och Ikea. Shoppade litegrann. Sedan direkt när vi kom hem så åkte jag iväg på träning. Nu ligger jag i sängen och ska gå och göra mig i ordning för kväll. Måste upp 05.45 i morgon....... Ska jobba. Aja pussis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0