SUMMERTIME

Chokladsaken på första bilden är skiiitgod. Smakar typ som kall chokladdryck. Men i samma märke finns det också latte macchiato och cappuccino och de är sjukt mycket godare. Även de är kalla. ETT HETT TIPS!!
Tjena! Har alldeles nyss kommit mig in från solen där jag legat mest hela dagen. Vaknade vid 13.00 tiden och sedan dess har jag hunnit med att dricka denna chokladsaken på bilden, läst i en katalog som kom med posten och solat. Nu kommer mamma snart hem och då ska vi bege oss till pagoni för en liten titt. Sedan är ska vi till Gullvik för att fira en som fyller år idag. Nu står fixning på schemat och jag hinner inte skriva mer. Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0