FÖRTROLLAD, BUNDEN, TAPPA HJÄRTAT I KNÄT


Ojoj, här drar vi till med en riktigt puddig bild... eller hur var det nu igen? Sitter i sängen med datan i knät och njuter av att min fredagskväll blev förstörd. Om ni inte redan hade listat ut det så hade jag nämligen träning till halv 10. Okej om vi hade haft det på en vardag, men en FREDAGSKVÄLL! Man hinner lixom inte göra någonting före och knappast efter, näst intill kriminellt. Jag vet att ni ba lägger ner hela skiten i eran carebox, men så är det. Jag menar av alla mina 10 000 läsare så borde det finnas någon som lider med mig. Nä, nu ska jag sluta skryta om hur galet många läsare jag har och gå och slå på tvn istället, för någon kan ju bli avis? Här och med säger jag godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0