HEY, LILLA LADY


(Fin bakgrund där med eldkaminen, men ah)
Linne-HM, Brallor-JC, Smycken-Thomas Sabo, HM, Forever21.com, Guldfynd och homemade (haha).

Jag fick igång internet i stugan, men det gick inte att ladda upp bilder på bloggen så jag sket i att blogga. För inläggen blir så mycket roligare när en bild pryder det lixom. Ah i alla fall så har jag haft en helt okej nyår med ma familie i fjälls. Hade ju kunnat varit roligare, men å andra sidan var det sjukt mysigt. Idag så har jag tränat en sväng och sedan tagit det lugnt, även fast klockan bara är 18.00 så är jag galet trött. Skulle kunna somna nu, men då kommer jag vakna alldeles för tidigt i morgon (vilket är förbjudet nu när det är lov). I morgon blir det förmodligen friåkning med Elin frän Norlander, trevligt. Tjingeling så länge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0