CHRISTMAS IS THE THING

Längesedan nu. Eller åtminstånde ett par dagar. Började dagen med fotbollsgym, sedan åkte jag hem en sväng eftersom vi inte hade några lektioner. Åkte sedan tillbaka till stan för att lärarna på skolan hade en revy. Det var faktiskt riktigt kul. Efter en sväng på stan åkte jag hem. Därefter julhandling med mamma och pappa, det var för övrigt galet långtråkigt.. Nu ikväll har jag slagit in lite julklappar och så. Är sjukt less eftersom jag fortfarande inte är riktigt frisk. Sista hockeyträningen för året i morgon och jag vet inte ens om jag kan vara med. Har ju inte tränat hockey på ca 2 veckor, LESS! Nu väntar duschen och sedan kanske ett par koppar te. Hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0