SPIDER

Kolla in spindeln som vi såg i Malmö!!! Utan benen var den typ 5cm. Ni ser ju själv hur stor den är jämfört med getingen som den har lindat in/snurrat in eller vad fasen den har gjort.
Nu till dagen. Har ju gjort bort första dagen på ny skolan, lite läskigt vare. Och ändå var det bara ettorna där.. hehe. Men det kommer nog att gå bra förhoppningsvis. Börjar 10.00 imorgon vilket är bra, men mindre bra är det att vi börjar med jobba efter schema. Jag som inte ens vet vart toaletterna ligger, hur ska jag då hitta dit vi ska ha tyska direkt på morgonen? Annars gick dagen bra och vi fick sluta vid 12.00 tiden. Nu på kvällen har jag haft hockeyträning och efter det var det intervaller, hej mer träningsvärk än jag redan har... hah. Lång text så det är bäst att jag slutar nu. Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0