PALLA RUBRIK


Haha, ful man är (y)

Med denna bild ville jag visa mitt nya skal som jag köpte idag. Snyggt som tusan. Det är typ en bumper fast med glas på baksidan, nice. Cyklade in till stan med Therese och Daniel. Och ja, ni läste rätt. Vi cyklade, helt amazing. Väl där skulle vi kolla klasslistorna på Nola, fast då höll dom typ på att göra om dom :s. Men det verkar som att alla andra har fått reda på klaserna ändå, konstigt.. Aja, vi strosade på stan en stund och sedan kom Sandra och joinade ett tag. Vid 15.30 tiden så cyklade jag hem själv, eftersom Therese och Daniel skulle vara hurtiga och träna och Sandra hade moppen. Ikväll blir det förhoppningsvis filmkväll men bruttorna, och där ingår även Danielbooi som jag efter dagens tripp på stan har insett att han är lite femenim. Thigta skinnbrallor i röd kulör pasade honom utmärkt, HAHA. Aja, ska göra annat nu. Pusshej.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0