FREDAG

Iphonebild
Åhhhhhhhhhhhh, fasen också. Hade skrivit ett skitlångt inlägg och som vanligt när man har gjort det så försvann det........
Iallafall, vill ni veta en grej?? I morse ringde klockan 08.00 som bestämt. Trött som attan var jag var och blev inte mindre av att tänka på vad som skulle ske sedan. Menmen, jag slängde i mig lite mjölk och flingor och sedan drog jag, mamma och brorsan min till Skyttis för att springa. Kan ni fatta?? Att jag steg upp så tidigt en sommarlovsdag för att  springa? Så tänkte jag innan vi for iaf, men nu i efterhand så var det jätteskönt, för man hade gjort bort träningen för dagen och ändå var klockan 9.30. SKÖNT! Aja, när jag kom hem blev det en skön dusch och en rejäl frukost sedan efter att ha hängt i soffan en stund drog jag, mami och papi till stan.  Där vi bland annat åt gott. Juste om ni inte smakat hasselnötslatte på coffeehouse by george så måste ni göra det omedelbart, det godaste som finns typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0