THE DAY.


Hej hållådär. Skolan idag var dryg, första dagen med enbart pluggande. Men det är väl lika bra att komma igång antar jag. Vi fick även våra scheman för det kommande läsåret och det såg inte särskilt ljust ut. Nästan allt var dåligt med det. Nog om det. Idag efter skolan så gick jag hem, har faktisk gått till och från skolan en hel del nu (duktigt). Sedan så kom Sandra och hämtade mig med hennes supersnabba moppe. Då drog vi in till stan och som vanligt så hamnade vi på UH, där satt vi och pratade och det blev en massa skratt kan jag lova er. Just ja, jag och Agnes fixade en praoplats idag också. Det fick bli på Mumbai Town, jag vet inte hur det stavas men hur som helst är det en Indisk resturang. Ojoj, klockan börjar bli mycket och jag måste byta om för träning. Bäst jag skyndar mig så jag hinner i tid. Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0