Lite bilder från dagen.

 Hejsan allihopa! Igår hade vi obligatorisk dans på parken med alla Öviks 9or, det var faktiskt kul. Men därimot sjukt varmt, haha. Och eftersom vi var där hela kvällen så blev vi lediga idag. Jag passade på att sova ut i morse, men klev upp vid halv 10 för att jag inte kunde sova längre, toppen. Sedan fixade jag mig klart och gick vidare till Emelie. När jag kom stog hon med färgen i håret och skulle precis duscha ur den. Efter att hon gjort sig i ordning tog vi bussen in till stan och mötte upp Agnes, Camilla och Wille, sedan gick vi och åt på Kina. Sedan träffade vi lite folk ochså, trevligt. Har inte så mycket mer att säga nu förutom att jag har cup hela helgen, missar tv-pucken idag också, tummen ner på det. Menmen, pusss.

Lite bilder från idag.










Kommentarer
Postat av: aliciaaa

Mengud, skabb bilder på mig :D

men saknar dig som satan gabbis, <3

2010-09-11 @ 13:23:17
URL: http://aliciajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0