I can't live, with or without you.

Gud vad jag är less på allt som har med skolan att göra, man får ingen fritid? Det enda man hinner med när man kommer hem är att plugga, äta, åka på träning, sova. Ja, så ser mina dagar ut, precis varenda. Inte najs... I alla fall så köpte brudarna i klassen och jag boxar från en skitbra Asiatisk resturang i stan till lunch. Eftersom vi hade närmare 2 timmars lunch så lyxade vi till det lite för fritarad kyckling och ris är inte fel. Hade bara SO och matte idag för jag skulle till tandläkaren i stan. Skönt. Jaja, jag tänker ta en tidig kväll i kväll. Känns som om det behövs eftersom det inte blev särskillt mycket sovande i helgen. Puss snyggingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0