Hockeycup allesammans.


Fin bild alá Evelyn.

Tjosan, Ojojoj vad jag är trött i benen, helt sjukt. Har hockeycup på Kempis hela helgen och sedan har jag även spelat en fotbollsmatch idag, så benen värker ganska bra kan jag säga. Med hockeyn har vi förlorat 2 matcher idag och vunnit en och med fotbollen vann vi med 4-1. När jag kom hem så åkte jag och pappa och köpte mat på Asia Thai Palace, inte så konstigt att vi köpte hem mat när inte mamma är hemma.. Brukar bli så, hahaha. Nu sitter jag här och ba degar i soffan. Ska upp kvart över 8 i morgon så det blir en tidig kväll för mig. I morgon väntas troligtvis 2 hockeymatcher och en fotbollsmatch. Ha det bra sålänge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0