When you smile the whole world stops and stand for a while.


Jag är trött, nästan obeskrivligt trött. Det känns som att hela världen är ett stort rosa fluffigt moln som man kan skutta runt på. En känsla jag aldrig vill glömma. Skämt åsido. Fast nästan sant om man ska vara ärlig. Jaja. Ganska chill dag idag på skolan, förutom svenska debatten och tyska läxförhöret så får dagen med beröm godkänt. I morgon ska vi baka tyska pannkakor? på självaste tyskan. Återkommer med hur detta kommer sluta. ÖSK spelar mot modo i kväll och jag sitter här hemmea, skämmas ska jag göra! Men jag har fått raporterat direkt från matchen att det nu står 5-1. Vilket betyder att ÖSK har gjort mål. Gud välsigne han som gjorde målet. Och med denna seriösa text säger jag nu tack för idag.

Kommentarer
Postat av: aliciaaa

sv: när ses viiii gmn?<3

2010-10-20 @ 20:43:57
URL: http://aliciajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0