WRITTEN IN THE STARS.


(Vad jag ville säga med denna bild är att det har snöt nå enormt de senaste dagarna) :D

Tjenamåss! Jag är verkligen stolt över den fantastiska uppdateringen. Oherhört bra har den varit... Nä, men jag ju som sagt varit sjuk, inte haft tid, motivationen har inte varit på topp och ah you name it. SNÖN HAR ÄNTLIGEN KOMMIT! Kan det bli så mycket bättre än det här? Jag älskar vintern, det är sant. Den är nästan som sommarn men inte riktig lika bra. Det är så mysigt med ett vitt täcke på marken och att krypa in in en filt när man kommer hem är bland det bästa. Fast julen slår nog allt, för er som inte vet så älskar jag julmusik, HAHA. Man blir på värsta bra humör när man hör det. Nä nu ska jag sluta skriva en massa skit och bege mig in till stan med mami. Hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0