JAG FLYTER MED KÄNSLA

Okej, nu är det så att min trogna läsare vid namn ElinfränNorlander nästintill tvingar mig att uppdatera fastän jag inte har ork. Jag lyder henne och tänker berätta hur min dag sett ut. Väckaren ringde 06.30, då steg jag upp och åt fil. Efter det så klädde jag på mig och kammade håret sedan bar det av till skolan. Väl där så spelade jag bilijard med Evelina en gång innan vi skulle börja. Vi hade So första lektionen och andra hade vi matte. På matten fick vi veta resultatet för geometriprovet, jag fick förvånandsvärt ett MVG vilket resulterar i mitt andra i matten detta läsår. Det gjorde helt klart min dag. Sedan på lunchen bokade jag ett vägledningsmöte med SYV och ska dit på torsdag, vi ser väl vart det leder. Sista lektionen ägde rum i musiksalen där vi då hade musik. Jag, Agnes och Evelina övade på låten vi skrivit själva. Den är förövrigt klockren. Sedan jag kommit hem så har jag inte gjort ett piss faktiskt. Ojoj, nu i skrivandes stund såg jag att klockan börjar bli mycket och jag måste börja göra mig i ordning för kvällens fotbollsträning. pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0