FÖRSTA NOVEMBER.

Tänkte bara meddela att det känns helt okej att ha lov faktiskt. Jag överlever nog. Att sova ut på mornarna, göra massa things och vara uppe hela natten är något jag avskyr nämligen. Vill hellre sitta i den älskvärda skolan och stirra ner i böckerna, det är det som får mig att må bra. Blabla, jag snackar bara en massa skit... 

Vaknade upp i Majas lägga och gick sedan vidare ner på stan för att träffa Felix, Maja och Felix lämnade Sandra och mig så vi gick och lämnade tillbaka den inte så braiga filmen. Efter det gjorde vi allt för att få ta på någon som ville äta med oss på stan, det gick inge vidare. Men tillslut kom Camilla in och joinade oss. Vi åt asiatiskt som vanligt och det var göttmos. Nu på kvällen har jag tränat och nu tänker jag chilla on my own. Ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

första november*

2010-11-02 @ 00:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0