BRÄNDA POPCORN OCH MODOMATCH.


Sitter (läs ligger) i soffan och kollar på Modo matchen mot Skellefteå, dom leder förövrigt med 1-0. Skulle lyxa till det med poppisar såhär mitt i veckan och vad lyckas jag med om inte att bränna dom? Det var bara rakt ner i sopkorgen och göra nya. Livet är hårt ibland. I alla fall så tog jag bussen in till stan efter skolan för att klippte jag mig. Måste bara säga att det är sjuuuuuukt kallt ute, eller det känns skitkallt men det är bara -13C fast att det blåser som bara den så det är väl också en bidragande orsak.

Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHAHA KASS DU ÄR GUMMAN! :-D<3

2010-12-02 @ 21:57:59
URL: http://agnesgoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0