Lalalala.



Hejsan. Just nu sitter jag i soffan och gör absolut ingenting, rätt tråkigt men på ett vis är det grymt skönt också. Idag så åkte jag in till stan och åt luch med Camilla & Ida. UH's tacotallrik, mumma säger jag bara! Sedan så gick vi runt och kikade på en del saker. Jag fick med mig ett rosa nagellack och en mascara hem. Efter det så promenderade jag hem eftersom jag skulle vara hemma 16.00 och bussen som jag kunde ta för att vara hemma den tiden gick 14.50. Tjurig som jag var så ville stanna ett tag till på stan så fick jag lov att traska hemmåt lite senare. När jag kom hem så fick jag slänga i mig lite mat och sedan bege mig upp till Hörnsjön för springträning med fotbollslaget. Nu är jag väldigt trött  och även fast klockan inte är så mycket så jag tänkte göra mig i ordning och sedan gå och lägga mig. Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0