Feeling

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen, men jag har faktiskt ett liv utanför bloggen. Sedan att det varit grymt bra väder ute de senaste dagarna är också en bidragande orsak. Idag är det också bra väder, inte ett moln på himlen. Så jag tar en snabb paus från solningen för att slänga in ett inlägg så Camilla blir nöjd ;).

I alla fall så åkte jag in till stan igår och åt lunch på Kina med mamma. Gott som vanligt. Föresten så tror jag att det bor en liten asiat i mig, eftersom jag ääääääälskar asiatisk mat. Skit samma, jag köpte en klänning som jag hade tänkt att ha på midsommar och även en skarf.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra förutom att fortsätta pressa så att jag får lite färg. Men någonting måste jag försöka hitta på eftersom det är fruktansvärt tråkigt att bara ligga i solen hela dagen, även om det behövs.

Ha det bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0