IF SOMEONE COULD TELL ME HOW TO FIND THE LIGHT.


Lite nya grejer som jag köpt nu i veckan. Haremsbrallor, en bh och ett linne som jag ska ha på nyår.
 
Tjenixen, här langar vi bra uppdatering... Men jag har med mina vänner hängt på Kempis, både igår och idag. Det är ju Modocupen. Grabbarna har vunnit alla sina matcher hitills (tror jag iaf). Härligt härligt. Annars då? Jo i morgon sticker jag iväg till stugan i fjälls, så förvänta er inte bra uppdatering, men något litet inlägg ska jag väl kunna fixa. Nu blire till att packa ned de sista sakerna innan jag sussar. Aja säger i alla fall godnatt nu.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Lägg upp bilder på allt du fick :)

2011-01-10 @ 15:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0