TISDAGSKVÄLL.






Just nu ligger jag i min säng och kollar runt lite på internet. En kanonbra grej när vädret inte samarrbetar. Men i alla fall så har jag ju som sagt varit på Häggströms modehus idag. Hade aldrig varit där förut så det blev en kul grej såhär i det regniga vädret. Det var sådär men jag fick med mig ett par örhängen, jeansleggings och en tröja hem najsigt värre. Sedan så när vi kom hem hann jag med att slänga i mig lite kräm och mjölk och för att sedan dra vidare mot hockeyträning. Efter det åkte jag hem och då fick vi främmande av mammas kompis och barn, mycket trevligt. Vi åt takeaway från Asia Thai Palace och b&j till efterätt. Inte dåligt ska ni veta. Tråkigt nog så flyttar de i morgon :(.

Bildernas storlek blev helknas men det får ni leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0