SKISSER FÖR SOMMAREN.



Hejsan, alltså jag har verkligen inte haft tid över till att blogga men nu så har jag det. Kom alldeles nyss hem från fotbollsmatch, vi förlorade med 3-0. Men vi gjorde en kanon match med tanke på att vi bara hade med oss 11 utespelare. I alla fall så har jag inte gjort så mycket annat än att spela matchen idag. Men snart så får vi gäster så det blir en lite sen middag, hah jag är hungrig. Igår så åkte jag och Malin till Nyänget på dagen eftersom det var så fruktansvärt bra väder. Förresten, ett stort grattis till henne som klarade moppeprovet härom dagen. Sedan när jag kom hem drog jag på fotbollsträning och efter det vidare till Public, åt mat där med Farmor, Farfar, min familj och mina 2 morbröder. När vi hade ätit färdigt så skjussade mamma mig till Maja där Camilla, Malin, Sandra, Therese och Maja befann sig. Vi åkte moppe och lite sånt. Nä, nu har jag skrivit en del och ska göra annat. Hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0