Nothing to tell you.


Idag så kom vi hem från MariAnns stuga mitt på dagen någonstans. Jag tog det bara allmänt lugn och lite så, sedan nu på kvällen åkte jag upp på Kempis för vi skulle knäppa kort med hockeyn. Jag hatar att ta sådana kort, jag lyckas alltid och då menar jag alltid blunda. Men sånt är livet. I morgon är vi lediga från skolan, hur skönt?A-W-E-S-O-M-E. Då ska jag spendera dagen på stan med Therese,Daniel och förhoppningsvis Sandra. Vi ska gå och se Rasmus Seebach. Han ska tydligen uppträda vid hamnen för att det är invigning av botnia banan i morgon. Så därför har de en massa saker nere i hamnen, trevlig värre. Det var allt för mig, haha. Säger godnatt redan nu för att jag hade inte tänkt blogga något mer idag.

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-26 @ 23:26:48
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0