.


Hejsan svejsan, Idag har jag hunnit med mycker tycker jag, haha. Började dagen med att stå i kiosken på hörnettdagen sedan mitt på dagen så hade jag hockeyträning och efter det fotbollsmatch. Nu på kvällen så drog jag och min family in på stan och käkade på Harry's, sedan träffade jag Camilla, Ida och Oskar. Vi hängde inne i stan, coolingar som vi är. I går hände det något fin fint i mitt liv, jag träffade Rasmus Seebach, hur tufft lixom? Knäppte en såkallad "idolbild" också hah det var lite oseriöst med ändå. Jag, Sandra, Therese och Daniel såg Rasmus och Ola Svensson uppträda. Då undar ni säkert, hur kan det hända så 'mycket' i Övik just nu? Och då kan jag tala om för er att det beror på att Botnia banan invigdes idag. Kungen var här dessutom, tyvärr missade jag det eftersom jag hade fotbollsmatch.




Skit i att jag ser ut som en råtta, men whatever måste ju få folket att tro på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0