DO WHAT YOU LOVE AND LOVE WHAT YOU DO.

Hejsan svejsan, Jag är förkyld och har värsta hostan, hur jobbigt som helst. Har knappt sovit någonting i natt och hostar hela tiden.. Ännu värre är det att jag missar träningen idag. Hade sett fram emot den, för vi har inte tränat is sen i måndags. Aja, i morgon ska jag döma min första fotbollsmatch. Jag måste erkänna att jag är lite nervös. Men det kommer nog gå finfint. Nä, nu ska jag snart pallra mig upp på Kempis och kolla på träningen. Kommer inte att bli sugen på att spela, nejnej inte alls.  Vi hörs♥


Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Hej! Jag har just nu en månadens blogg tävling, det skulle vara kul om du ville vara med! Kram

2010-08-21 @ 21:58:22
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0