-

Anonym om SOMETIMES EVEN I COULD SURPRISE YOU.:
vart har du köpt dom, hur mycket kostar dom och hur "sätter man ihop" dom?

Svar: Okej, jag ska försöka svara så bra jag kan. Själva träpinnarna köpte jag i längder som jag sedan kapade till på Beijer. Och sedan den svarta sprayburken köpte jag på en färgaffär inne i stan. Det var inte jag som betalade men jag skulle gissa att allt gick på ca 200kr. Börja med att spraya pinnarna. Efter det så kapar du till pinnarna du vill ha i mellan i den längd du vill ha. Sedan mätar du ut på de grövre pinnarna vilket avstånd du vill ha mellan pinnarna i mitten.. Och borra hål efter det. Sen är de bara att lägga lite trälim i hålen och trycka fast alla pinnar på rätt plats.

Hoppas att du förstår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0