I DON'T KNOW WHAT TO SAY

Tshirt-Bikbok, Shorts-Gamla jeans som är avklippta, Skor-Vagabond.
PP, jag behöver din hjälp! Trots att jag laddar upp bilderna i rätt storlek så blir dom konstiga ändå.........
ja, nu är jag hemma. Kom hem sent i gårkväll med ett brons i bagaget, superb. Men det suraste av allt var att vi förlorade med 1-0 mot Västerbotten som vann. Men jag hade iallafall riktigt roligt. Tänkte jag skulle berätta lite om vad vi gjort osv. Hoppade på bussen vid 20.15 tiden och med mätta hamburgemagar kom vi fram till Piteå runt 01.30. Blev lite strul med vars vi skulle sova och sådär, men det löste sig. Juste, när vi stog ute och väntde så tittade en halvnaken gubbe ut genom sin balkong, vi tyckte han verkade lite konstig och tillslut tog han upp sin tjocka katt och sa: This cat wish you luck. HAHA, han måste ha trott att vi var ett utländskt lag eller nått. För han kan inte ha haft Engelska som sitt språk då han inte var någon höjdare på att det. Efter att alla madrasser var pumpade kom vi oss i säng när klockan var 02.30. Efter lite drygt 5 timmars sömn var det dags att kliva upp och äta frukost. Ah, nu orkar jag inte skriva så mycket mer, haha. Men vi spelade 6 matcher under cupen och vann 4 av dem. Idag har jag slöat på här hemma och inte gjort sådär särskillt mycket. Nu: sängen. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0