TORSDAG

Hejsvejs, vaknade för sisådär en timme sedan och gick på direkten ut till balkongen och solade en väääldigt liten stund. Nu ligger jag inne i soffan och ska alldeles strax göra nudlar. Sedan blir det kioskhäng men efter ett tag får mami ta över för då har jag träning. Hade förresten match igår, ute i skogen typ?!?! Jag har myggbett överallt och det kliar som attan! Men det viktigaste var att vi vann med 2-1 (y). Nä nu ska jag sluta babbla och få i mig lunch i form av nudlar som jag skrev tidigare.

Kommentarer
Postat av: Evelina

sv: på Lindex var dock den sista (n) :) Hade tänkt köpa en iallafall för vanligt pris men då hitta jag en på halva rea priset vadå kap haha ;)

2011-08-03 @ 23:16:52
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0