HARD WORK, WORK.

Hejhallå. har jobbat sjukt mycket den senaste tiden, därav den urkassa uppdateringen. Eller ja, kanske inte sjukt mycket men eftersom man inte är van blir man väldigt lätt less. Speciellt på att stå i en kiosk där det inte händer sådär jättemycket, menmen. Har kanske inte berättat vart jag jobbar, men iaf så står jag i kiosken på hockeyskolan och ska göra det i en vecka till. I morgon börjar jag 10.30 LYX. Eftersom jag de andra dagarna börjat 06.30. Idag slutade jag 12.00 och sedan dess har jag inte gjort särskillt mycket. Följde med mamma och handlade och nu på kvällen kom farmor och farfar hit på middag, trevligt värre :D. Nä, nu är det duschen som gäller och sedan blir det väl altanmys med min kära famlij (vill bara säga att det är jättemysigt att sitta på altan när det regnar, asså inglasad då ;)) Aja, tjingeling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0