Yesterday.



God morgon, vaknade alldeles nyss. Eller det var kanske ett tag sedan för jag har hunnit med att äta lite frulle, men i alla fall. Bloggade inget igår på grund av att jag varken hade tid eller orkade. Men idag så har jag nya krafer (y) hahahah. Igår så gick jag ju som sagt på stan med Camilla, jag köpte ingenting och hon shoppade järnet. Efter det så tog vi bussen hem för att vi hade fotbollsträning. Den sista träningen innan uppehållet, vilket suger eftersom man måste ta sig tid att åka och träna på egen hand. Och efter träningen så bar det av till hamnfesten. Men eftersom det var så himla lite folk så pallrade vi oss iväg till max och käkade.

Ja, sådär såg min torsdag ut. Vi får se vad jag hittar på idag, men jag skriver senare Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0