Stockholms Skärgård

Tjosan, Alltså jag blir tokig, det går inte att lägga in bilder på datorn.. Men det är ingenting jag kan gör åt nu. I varje fall så kom vi alldeles nyss hem efter att ha varit på världens godaste resturang, nämligen Tjabba Thai. Som vanligt så blev det kyckling med cashewnötter för min del. Eftersom det var över +30 grader idag så bestämade vi oss att ta en båt tur ut i Stockholms skärgård. Det tog över två timmar dit, men det var verkligen värt det. Allt föll sig in så himla perfekt, vädret, stämningen och allt, supermysigt på den där ön Grinda. Bilder kommer att dyka upp på fredag när jag har kommit hem. Jag har verkligen jääääääääääätte många bilder att visa.

Förresten så läste jag Camillas blogg nu och såg att hon skulle till Bulgarien i morgon, lyxfia. Men det är ju fint väder här hemma också. Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0