Filmtajm.



Hejsan. Dålig uppdatering, men så kan det vara ibland. Igår så gjorde jag mest ingenting på dagen, men sedan på kvällen cyklade jag, Sandra och Therese in till stan och kollade rix fm festival som var på hamnfesten. Lovestoned, Love Generation, Takida, Rebound och Starpilots var några av de som var där och uppträdde. Kanske inte så himla bra artister men bättre än ingenting. Sedan lite senare på kvällen så kom även Malin in och joinade oss.

Och idag så har jag varit på min brors match och helt enkelt mest bara slappat eftersom det har varit bra väder. Hyrde tre filmer idag också, 2 13, bröllopsfotografen och farsan. Så vi får väll se vad dom går för.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0